masalkusum Kızlar ya başına gelen varmı 30. Haftadayım doktorum bugün bebeğin eşinin aşağda olduğunu ve doğum kanalını kısmen kapattığını söyledi bunu yaşayan varmı birşeyler okudum nette ama pek iyi şeyler yazmıyordu 😔