uykusuz1parol Merhaba kizlar 16. Haftamizi doldurduk dün farkettim gogsumden beyazimsi bi sivi vardi sıotım birdaha geldi bugun tekrar denedim bu gelen süt mu acaba yoksa badka birsey mi 😂
cilekreceli Sıkma yavrucum niye sıkıyon 😄 ilk çıkan süt bebeğin bağışıklık sistemi için çok önemlidir bide kızın biri burda yazmıştı yanlış değilsem bi kere , doğurmadan mastit oldum galiba diye allah muhafaza