tugbakadir İyi akşamlar kızlar bebeğim karnımda hareket ediyordu kardeşim elini koyunca oynaması durdu ve biraz salladık karnımı çok şiddetli değil ama sallandı netice olarak oynaması kesildi. İçime bi korku düştü bunu yaşayan var mı aranızda sorun olur mu.
Aysentass tugbakadir yok bir sıkıntı olmaz fakat doktor korkar demişti korkmuş olabilir ondan atmamıştır bende çok yapıyordum artık yapmıyorum
Hayal_Anne tugbakadir hiç sorma elim hep karnimda hareket etsin diye bekliyorum tık tık yapıyorum bazen inat ediyorlar sanırım takma kafana ☺️
tugbakadir Hayal_Anne aynen öyle sürekli bekliyorlar yanımdakiler oynasın diye ama inadına oynamıyor sanki
tugbakadir Yok ben bir daha yapmam zaten korkmuş olabileceği ihtimali üzdü beni 😌 kendi ne zaman isterse o zaman oynasın ne yapalım.🥰 bir daha sallamam tövbe 😄
Martha tugbakadir bazen usgde yüzünü göstermeyince doktor hususi sallıyordu cihaz ile karnımı 🙈 hiçbir şey olmaz kese sizin hissettiğiniz gibi elimizin altında değil aslında. Onu koruyan çok fazla şey var 🥰
mercimeginanne tugbakadir doktorum hareket hissetmezsen biraz salla bastır dedi ben sürekli sallıyorum dürtüyorum hareket ediyor yoksa uyanmıyor 😂 bişey olmaz içini ferah tut cnm
Ortmenanne16 tugbakadir uyumuştur içerde bebek. Amniyon sıvısı sallandikca onlara beşik gibi gelirmiş oohh sizde salladikca ne rahat dalmistir uykuya korkmayın 🙏🙏🙏
Nduru tugbakadir doktor da epey sarsiyor durtuyor bise olmuyor merak etme. Cok kafaya takarsan da git tabi doktora
Biyolog-anne tugbakadir bizim doktor resmen dövdü yavrumu hareket etsin diye bişey olmaz korkma. Hareket etmesi için ben yatıp müzik açıyordum müziğe tepki veriyordu bide babasının sesine çok duyarlı. Babasını duyunca heyecanlanıyor resmen 🥰🥰🥰
akgunhatice Tatlı birşey yeyip soluna yat canım hareket edecektir. Bebekler anne karnında sallantıda uyuyorlar o yüzden zaten biz hareket ederken daha sakin oturunca uzanınca daha hareketliler belki uyuttunuz kuzuyu☺️ Sallamaktan bir zarar gelmez korkma
MuratveKubra tugbakadir kız yok ne olacak. Ayrıntılı ultrasonda bebek dönsün diye doktor bir sallıyor ondan beri rahatım ben de 😀