glnzem ben 18.haftada kendi doktoruma muayene gitmiştim sonra kendi doktorum seni bide alttan muayene etcem dedi ben anlamadım cünkü kimse bişey dememişti sonra rahim boyunu ölçmüş bana iyi 38 mm dedi neyse bende sizin gibi detaylıya perinatli uzmanına gittim 21 hastalıkken bende hemşireyim farketmem serviks deniyo rahim agzına bana dediki 30 mm yani 3cm bende ne olacağını biliyorum prematre hemşiresiyim yaa dedim ama benm doktorum ölçtü altan ve 38 dedi dedim oda karından bakınca katlanmakta oluyor onun ölçtüğü doğrudur ama ben rapora yinede yazıyorum dedi benim içim rahattı cünkü doktorun neden alttan bakmak istediğini anladım ama genede başka bi doktora daha randevu aldım o ölçme gereği bile duymadı karından bakılanın bi anlamı yok onu kasık agrın olunca alttan ölçmek lazım hiç bi anlamı yok karından dedi. Bilmiyorum sizin kanamanız vs oldu mu ama benim olmadı bir dönün ağaçlığında var tabi nettede baktım normali 4 5 arası ama burda 3 olup normla diyende okudum biraz arastrdım sonrasında