Kızlar şeker ölçümünde açlık 85 tokluk 137 çıkmıştı.Doktorum diyetisyene yönlendirdi.Ben gitmedim kendim diyet yapıyorum.Simdi 1 saatlik tokluk sekerimi ölçtüm.115 çıktı.bir hafta boyunca kontrol edicem.
Sorum şu, 1 saatlik mi 2 saatlik mi ölçüm yapmalıyım bilgisi olan var mı?