sblkguu ben 7.ayın sonuna kadar bekliyorum, eşim bekle diyor, ama almama gerek kalmadan herkese hediyeler getirmeye başladı, şimdiden çeyizi oldu minnoşun. Ben almaya başlayana kadar bütün odası tamamlanmış olacak bence. Halası, teyzesi, babaannesi kıyafetler almışlar, teyzem yurtdışından biberondan emziğe kadar bi kutu yapıp göndermiş, rahmetli anneannesi bile vaktinde alıp kenara koymuş geçen gün evde bulduk.