Mersinlianne Merhabalar arkadaşlar 34+3 haftalık hamileyim idrar da protein çıktı 1368 herhangi bi durumda acilden mudahele olacak ve her yarım saatte bir tansiyonum ölçüyoruZ bu durumu yaşayan oldu mu aranızda çok endişeleniyorum
ElifAltatlak Mersinlianne 36 +3 bendede idrarda protein gözüktü tansiyonum 14/9 geziyor 1 hafta hastanede kaldım kontrol altında 6 saatte bir nts bağladılar bebeğimin kalp atışları takip edil bi kaç gün tansiyon düzene girdi fakat gene yükseldi bugün 37 haftam doldu ve artık doktorum gebeliği sonlandırmamız lazım dedi gebelik zehirlenmesi sebepmiş çünkü paArtesi Doğuma giricem alllahın izniyle
esoeso Mersinlianne bnde basından berı var 35 haftayı bıtrdm sureklı takıp edılıyorm tuzlu yememeye calıs tansynn sureklı takp altnda olsn
Mersinlianne esoeso İnan dikkat ediyorum ama anlamadım Birden balonlaştım ağırlaştım allahım yardımcımız olsun ınsallah
Mersinlianne ElifAltatlak ben de 1368 mg yazıyor bana aşırı yüksek dendi normali 300 müş galiba.ben o kadar şiştim ki anlatamam sende mi öle oldun CNm beni de kesin yatıracaklar Pazartesi
ElifAltatlak Mersinlianne bende şişkinlik olmdı sadece 2 gün ayaklarımın üstü şişti oda hastaneye yattımda indi bir daha şişkinlik problemi yaşamadım kendin kaç kg aldın şeker filen varmı Cnm sende
Mersinlianne ElifAltatlak 19 kilo aldım birden CNm işte doktor ödem dedi bunun çoğu çünkü ben 12 kilo Almıstım son 7 kg birden aldım ve çok şiş heryerim bnm de herşey yarın belli olacak riskli gebelik doktor u bakacak ama ben alırlar. Diye düşünüyorum Doğuma.cunku bnm protein aşırı yüksek çıktı
ElifAltatlak Doktorum geldi şuan bütün tahlilller tekrar yapılıyor yarın sabah 8:30 ameliyata alıyor artık beni darısı başına güzel haberlerini bekliyorum
Mersinlianne ElifAltatlak ayyy CNm benım hadi hayırlısı bekliyorum yaz bana şimdi nasıl beklıyorsundur
ElifAltatlak Bebeğimi sağlıklı bir şekilde kucağıma aldım Canm çok şükür saat 9 girdim 10 çıkmıştım ameliyattan herşey çok iyi çok şükür sende durumlar ne
Mersinlianne ElifAltatlak ayyyy çok sevindim yaaa nasıl bi duygu neden bi saat sürdü anlamadım hadi bak kurtuldun ağrı bar mı şimdi
ElifAltatlak Çok güzel bir duygu allahım herkese nasip etsin 🙏🏻 9 girdik ama hemen ameliyata başlamıyorlar 15 /20 dk içerde oyalanılıyor anestezi filen güzel morel veriyorlar motive ediyorlar
Mersinlianne ElifAltatlak hadi yaa darısı basıma kime benziyor bebeğisin sağlıklı dimi kac kg doğdu adı ne
ElifAltatlak Gözler ben ağız burun baba 😊 3.200 gr oldu canm sağlığı sıhhate yerinde çok şükür Yaman aydın ismimiz darısı senin başına artık Mersinlianne