Ortmenanne16 Dilara1996 çevremde doğum yapan anneler sleppy aldı ve memnun kaldılar bende sleppy aldım ancak 1 paket aldım pişik yapmazsa devam edeceğim 💐💐
neslihann87 Dilara1996 kızımdada molfix kullandım şuan 4 alık bebeğim bundada molfix kullanıyorum memnunuz
Mayisbali Ben de sleppy alacağım, deneyeceğim bebek sevmezse primaya geçeceğim. Stoklama yapmıyorum o yüzden . 70 - 100’lük bir paket almayı planlıyorum .
neslihann87 Dilara1996 sleepy 1 numara çok küçük ve bebişler hızlı büyüyo ondan alırsanız fazla almayın
Karsesi Dilara1996 dogum yapalı bir hafta oldu slepy ve prima pure almıstım ikiside çok güzel prima biraz buyuk onu az daha sonra kullanıcam slepyden devam ediyoruz. Sızdırma pişik falan yok
Hatisyavuz Dilara1996 ben ilk sleepy aldım hep taşırdı sonra 1 sene kadar Prima kullandım çok iyi gerçekten ama fiyatları çok uçtu sonradan o yüzden molfixe geçtim püre and soft olanida çok güzel Molfix in