Bilge44 Etsiz yiyiyorum ben de tabi ki ama evde yapıyoruz biz. Dışarıda katkı maddesi vardır diye tercih etmiyorum. Genelde zaten dışarıdan yemek yemiyorum 🤦🏻♀️