Sevoeco25 https://imgyukle.com/i/HznLbS Arkadaşımın testi 2 gün var adetine sizce varmi 7 yıldır bekliyo
Nurunannesiii12 Sevoeco25 erken gebelik testi ise.gebelik var bence. Benimde böyle silik çıkmıştı.ertesi gün kan verdim çok yeni idi 2 3 güne bir kan veriyorum değer yükselmesi izleniyor
Kfydn Sevoeco25 var gibi gözüküyor canım bende bu kadar bile gözükse mutluluktan uçarım herhalde ☺️ Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏
Zilan47 Sevoeco25 evet var cnm benim hayırlı olsun benim değil cok silik ikinci cızgim cıkmıştı iki ückün sonra tekrar yapsın yada kan tesi Cok mutlu oldum adınıza maşallah 🤲🤲😘
Seda5431 Sevoeco25 silik çıkmış ama var birkaçgün daha bekleyip tekrar yaptırsın canım yada kan versin rabbim gönlüne göre versin hayırlısıyla nasip etsin inşallah arkadaşına 🥰🙏🏻🙏🏻
Seda5431 Sevoeco25 bende 3.5 yıl çabaladım arkadaşını bi nebze de olsun anlıyorum rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah