Spinal direk uyuşturuyor doz artışı yapılmıyor tek iğne yapılıp Ameliyata başlanıyor. Ama epiduralde ordan ilaç verilmeye başlanıyor ve gerekirse devami geliyor. Çünkü annenin az da olsa ıkınabilmesi için o kısmın tamamen uyusmamasi gerek amac sadece ağrıyı hafifletmek. Bu nedenle yaygin olarak Sezaryen de tek doz iğne biraz daha derine vuruluyor ve hemen Ameliyat başlıyor içiniz rahat olsun hiç öyle öyle iğne yerimde ağrım olmadı baş ağrısı da olması yarım saat içinde bebeğimle odadaydik. Size de sağlıklı doğumlar diliyorum Allah sağlıkla kucağıniza almak nasip etsin inşallah