HemsireAnne01 Neslihanbew ben perinatolojide yapdirdim. Kimileri normal kadin dogum Doktorunda yapdiriyor, kimileri radiyoloji uzmaninda. Ama en iyisi Perinatologun yapmasi
Tgconr Sedaerhan Sedaerhan kanı karından mı alıyorlar yoksa tahlil gibi koldan mı? Karından ise tedirgin oldum yaptırmakla yaptırmamak arasındayım.