Selinnn06 deniz hoca mı söyledi acaba ? Ben de gazide deniz hcoya gidiyorum 32+3 de gittim bi hafta önde dedi bi sorun yok dedi 3 hafta sonra tekrar gel dedi ama normal doğum yaptırmadığı için özele geçmeyi düşünüyorum açıkcası siz memnun kaldınız mı gaziden acaba?