Nvkdkdkd Van da özel kliniği olan İhsan bey , Tuba hanım ve kasım bey var bunlara kontrole giden var mı
Sarslandas Nvkdkdkd Tuba atasaral işinde Çok iyi ve tavsiye ediliyor Instagram hesabında da aktif ordan da takip edebilirsiniz
Ceylanya Nvkdkdkd tugba hanımdan hiç memnun degilim bu gün gittim saçma sapan şeyler söylüyor şuandada doktor arıyorum vanda tavsiye etmem
Nvkdkdkd Sarslandas kendisi çok yoğun ve hastalarına geri dönüşleri geç oluyor ve ilgisiz davranıldığını bir kişiden duydum .
Sarslandas Nvkdkdkd hımm bilemedim ki tabiki göreceli bir durum ama randevu bulmak zor evet banada fiyat olarak pahalı gelmişti… lokman hekim de hatice hanıma gidiyorum kendisinden memnunum
Egefe Ceylanya ben hayat hastahanesinde Derya Taşdemire gidiyorum çok memnunum 3. Gebeliğimi de ve doğumumda da Derya’ya gittim 4. Hamile kaldım sürpriz bebek memnun kaldığım için değiştirmedim
Egefe Mrv1990 evet normla yaptım benim sabah 4:30 civarı olduğu için doğuma 15 dk kala geldi ebe daha çok ilgilendi süreçle Derya hocada doğum anında ilgilendi iyiydi tatlı bi bayan stres yapmıyor insanı rahatlatıyor
Egefe Mrv1990 4. Süpriz oldu bazen düşünmüyor değilim acaba Sezer’yan olsamda kordonları mı bağlatsam diye