Birmom 480 doğalgaz 166 elektrik gelmis kizlar cok fazla değil mi sizlerde durum nasil 2 3 gune süpürge acarim fırın cok çalıştırmam cok şaşırdım
minisinannesiiii Birmom 45 de yandığı halde 500 gelmis yalıtım da yok donuyoruz evde ve 500 ödüyoruz eşim ağliycakti bugün nerdeyse
Sevdae Birmom vallaha canım biz sadece 3 oda yakıyoruz diğer yerleri kullanmadığımız için açmıyorum o halde 380 geldi ve kıstığım halde elektrik de 130 falan geliyor
My12 Birmom her yeri en düşükte 35 te yakıyoruz alttan ısıtma olduğu için çok sıcak oluyor 440 geldi bize de elektrikte 158
Byn-4242florya Birmom evim çok büyük olmamasına rağmen 420 tl doğal gaz geldi ben yaşadığım şehirde Mayıs ayının sonuna kadar doğal gaz kullanacağımız garanti elektrikte 160 170 arası geliyor her ay .
Smy238 minisinannesiiii bi çocuk odası bi oturma bide mutfak yanıyo 400 geldi aşkım inan ev öyle bi de sıcak değil yatak odam ısınmıyor yakmıyorum çocuk odasında yatıyoruz biximde zorumuza gitti gelen zammı hiç görmedik ☹️
mercimekkoftesi1 Bizim merkezi sistem 300 lira veriyoruz doğalgaza. Ev içinde kullandığımız ocak ve su için 23 lira gelmiş. Elektrik 155 lira.
minisinannesiiii Oyam çocuk doğunca napcaz bilmiyorum ya biz sağdan soldan kıstıkca faturalar gözümüzü çıkarıyo
minikturta Birmom 600 lira dogalgaz 150 de elektrik gelmiş verilen 2 kuruş zam, zamdan daha fazla veriyoz 😀😀
Birmom minikturta vallahi battık battık ister istemez bebeklerinde gideri oluyo Allah yardımcımız olsun
sherlock_anne Birmom 35 te yakıyoruz ev gayet iyi ısınıyor ama 3 oda bir salon mutfak koridor yanıyor. Sadece yanmayan bir odam var. Orayıda süngerle kapattık hiç kullanmıyoruz. doğalgaz 450 lira geldi. Elektrik 200 lira su 45 lira geldi. geçen yıl 40-45 te yaktık hep 350 ödemiştik
tgb006 Doğalgaz neyse de bize de elektrik çok geliyor. Gördüğüm kadarıyla 150 nin aşağısında gelen yok. Bu nedir anlamadım faturada 50 liraya yakın vergi var. 🤢 Bizim evde sürekli çalışan beyaz eşya var yani daha ne yapalım anlamadım tasarruf için
Attent Birmom ben firini cok kulandim 166 elektirik ama doğal gaz 86 gelmis ara kat benim evim sıcak cok yakmıyorum ben
Mervensn1 Birmom bizim merkezi sistem payölçer yok daire sayısına bölünüyor gelen ücret 41 günlük 500 TL geldi 28 günlükse 170 TL geldi elektrik de 80 TL geldi evimizde baya büyük 3+1 her yer yanıyor payölçer olmadığı için soğuk da olmuyor ısınıyoruz çok şükür 🙏 ama burdan taşınınca çok zorluk çekeceğim ev hep sıcacık 😢
MerveKaya38 Birmom 2 kişiyiz ve elektrik 102 gelmiş geçen aylar hep 75 80 gelirdi nolduysa çok şaşırdım .
minisinannesiiii Smy238 bizimde tek salon oturma odasi yatak odası ama ısınamıyoruz bide ufo yakıyoruz üşütme doğum yapamazsın diyolar korkuyorum da agliycaz nerdeyse
Ekimmeselesi Birmom bizim ev 3-4 senelik iç yalıtım dış yalıtım var. Gayet sıcak oluyor 280 geldi tabi biz taksitlendirme yaptığımız için 100 TL ödüyoruz yazında 100 ödüyoruz böylelikle ay içinde zorlanmiyoruz
minisinannesiiii Ekimmeselesi iç yalıtım nasıl oluyo sorun oluyo mu bizde öyle yaptırmayı düşünüyoruz
Mel05 Ekimmeselesi cok fazla yanitimda iyi deyil duvarlar hava almiyor. Ve zamanla terleme yapiyor. Birde usdune bu silinebilen boya olursa zamanla kuf bile yapiyor