devlet hastanesine gidip istege baglı sezeryan olan var mı hiç çok merak ediyorum varsa hangi şehir hastane bende iikinci dogum olucak ilki normal di ama bunda bir korku var ya 35 olduk ama daha da artrı artık uykularıma giriyor nefesim daralıyo napıcamm 😯