İlk hamileliğimin son günlerini yaşıyorum 😍 38.haftamızın içindeyiz. Yarın kontrolüm var gün alıcaz. Kasılmalarım çok fazla 😍 Herşeyimiz aslında hazır gibi ama hastane çantasını tekrar gözden geçiricem birazdan. Antalya’da yaşıyoruz öyle çok soğuk bi hava yok ama belli de olmuyor bi sel oluyor bi güllük güneşlik oluyor. Kendim için lohusa takımı almadım. Onun yerine 1 takım aldım önü düğmeli. Yarın bulabilirsem uygun fiyatlı bir takım daha almayı düşünüyorum. Onun dışında kendim için lohusa terliği tacı yaptım onları götürücem. Ek olarakta crocs terlik götürücem. 1 emzirme sütyeni, 1 hamile kilodu, 1 tane beli geniş kilot, 1 paket deepend, 3 tane normal ped, 3 çift göğüs ucu için ped, her ihtimale karşı süt sağma pompası, 1 adet polar pijama altı beli geniş, 1 adet normal pijama altı beli geniş. Polar sabahlık, 2 adet çorap, ıslak mendil, kağıt havlu, normal havlu. Bebek için de nohut battaniye, alt açma minderi (bebeğin hastanede yatacağı yere sermek için), 2 emzik, 1 küçük biberon, pişik kremi, 1 Müslin (olur da lazım olursa diye) 2 ağız mendili. Ebeye vermek için 1 iç zıbın, 1 dış zıbın, patikli alt, eldiven, şapka, battaniye (kundak için), 1 tane bebek bezi. Çıtçıtlı poşet içine koydum üzerine ebeye verilecek yazdım.. Odaya gelince giydirmek için ayaksız tulum, çıtçıtlı zıbın, çorap, bebek bezi, şapka, eldiven. Yine bunları da bi kilitli poşete koyup üzerine yazdım. Eve gelirken giymesi yada lazım olursa yedek olarak kullanılması için de 1 iç ve dış zıbın, patikli alt, eldiven, şapka yine bir kilitli poşet içinde üzerinde yazılı. Bunlar ek olarak 10 adet bebek bezi 2 adet alt açma örtüsü, altını silmek için bi paket temizleme pamuğu koydum. 3-4 adet tek kullanımlık maske, kolonya, dezenfektan aldım.
Eksik veya gereksiz şu var dediğiniz varsa yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim. İlk gebelik ve tecrübesizim ☺️