mom6565 Gulsen_Ozmen ablama 7 buçuk aya kadar kız denilip erkek doğdu diğer ablamada 6 buçuk aya kadar kız denildi oda erkek oldu tamemen doktora bağlı bu durum
Nadiriye-emre Merhabalar bana da 15 hafta da erkek dedi doktorum ama 19 hafta da tekrar gel yine baklım dedi değişir mi acaba cinsiyet
meraklianne1 Busbus58 ben erkektede çok değişen duydum herkes erkek değişmez diyor ama öyle değil kesinlikle. doktora ve pozisyona bağlı tamamen
Nadiriye-emre Nadiriye-emre Busbus58 ilk bebeğimin kalbi durdu birde pandemi var sağlıklı olsunda cinsiyet önemli değil ama böyle birşeyler almak istiyordum görüyorum içim eriyor resmen gerçekten ☺️
mom6565 Gulsen_Ozmen valalhi canım bilmiyorum ikiside detaylı yaptırmadı zaten ama özelde kız dediler sonra bizim aile doktorumuz p bize bizzat pipisini çekip bakın erkek dedi bizde çok şaşırmıştık
Meralrabiamhmt Gulsen_Ozmen benım arkadasım 4. Ayda kontrolü vardı doktor kesın kız dedı kadın herseyı pembe aldı besıge kadar 8. Ayda erkek oldugunu soyledıler cok pısman oldu herseyı erkenden aldıgına onları katladı kaldırdı yenıden erkek kıyafetlerı aldı 🤷♀️
Egefe yagmurksk banada 11 de kıza benziyor dedi yarın Tekrar gidicem 12+5 bakalım inşallah tekrar kız söyler 3 oğlum var