Mltmbrz Merhaba arkadaşlar :) dün sabah kan örneği vermiştim. 8.50 çıkmıştı. Yarın tekrar gidip yükselme var mı diye baktırıcam. Hem çok heyecanlıyım hemde korkuyorum ya artış yoksa diye. Benim gibi olan bebeğine kavuşan var mı. Moral olsun banada :)