Elfsndkl Arkadaşlar hamileliginde maden suyu kullanan var mı ? Bebeğe bi zararı var mı? Maden suyu kullanıyorsanız hangi markayı kullanıyorsunuz? Bana yardımcı olabilir misiniz ?
Ozlem0342 Elfsndkl yok canım günde birtane icebilirsin mide yanmasına cok iyi geliyor bi zararı olmuyor doktorum bana icebilirsin dedi ben midem yandıgında iciyorum icine bazen limonda sıkıyorum 38 haftalıgım hic bi sorun yaşamadım Allaha şükür 🤲🏻
Aysem41 Elfsndkl ben içiyorum canım magnezyum sonucta sade maden suyu beypazarı. Midemi rahatlatıyor zararı olacağını zannettmem🤗
Tevhide001 Elfsndkl Aksine çok çok faydalı bir içecek. Bebeğe kilo da aldırıyor. Kalsiyum magnezyum oranı Beypazarı markasının çok yüksek ben onu tercih ediyorum. Gebeliğimin başından beri her gün mütemadiyen 1 adet içtim. Şuan 35 haftalığım. Bebeğim de maşallah subhanallah çok sağlıklı ve gelişimi gayet güzel. Rabbime bin şükür. 🤰
paradiseeeeee Elfsndkl en iyisi Beypazarı. Ben onu içiyorum doktor içebilirsin dedi günde 1 tane basen limon katıp çorçil yapıyorum
Tevhide001 Elfsndkl Yok yok ne sorun olacak içebilirsin günde 1 adet. Şifa olsun sana ve bebeğine inşaşah.
[silindi] Elfsndkl maden suyunu doktorlar öneriyor canım zaten magnezyum kaynağı oldugu için bacak kramplarına fln iyi geliyo yoksa ilaç veriyor doktor ilaç içceğime madrnsuyu içerim
Elfsndkl [silindi] sabahları magnezyum tozu alıyorum kuzum akşamları da soda içmeye başladım inşallah bacak ağrılarım geçer.
akgunhatice Elfsndkl meyveli maden suyunda katkı maddesi olduğu için önerilmiyor ama sadesi hamilelikte çok faydalı içindeki mineral ve magnezyum bebeğe çok iyi geliyor ben ilk hamileliğimde de bunda da sade soda tüketiyorum sade soda tatsız gelebilir içemeyebilirsin ister limon sık iç ister ayranını sodayla yap. Ben ayran yapıp içiyorum bebeğin gelişimi 3-4 gün önden gidiyor. Bunu sade maden suyuyla yaptığım ayrana bağlıyorum hem yoğurttan kalsiyum almış oluyorum hemde sodadan mineral ve magnezyum
Bgs Elfsndkl her gün bir tane içmeye çalışıyorum mutlaka magnezyum, kalsiyum,sodyum,potasyum,florür vs içerdiği için faydalı
MerveUraz Bende sürekli sade soda içiyorum benim doktorumda akminayı önerdi en katkısız ve sodyumu az oymuş