Aysesss İlk 3 ayda folik asit kullanıyoruz ama ilk 3 aydan sonra vitamin ve kan hapının icinde de folik asit var sizinde öyle mi fazlası zarar olmaz mı bi an aklıma takıldı 🤔
Aysesss Soe benim de kafam karıştı ya fazla folik asit otizme sebep olur diye okudım biyerde bnm ilacımda demirde 0.35 mg vitaminde 400 mcg varmıs sizinkinde ne kadar