Merhaba anneler.. Bugun kontrolümüz vardı 34. Haftadayım doktorum plasentanın kireclenmeye başladığını söyledi son ayda bu normal dedi ama eve gelip araştırdığımda bebegin beslenememesi erken dogum riski tarzı şeyler yazıyordu başına gelen varmı doktora tekrar yarin gideceğim kafam karıştı nasıl bir yol izlemeliyim diye konusucagim doktorumuzla ama sizlerinde fikirlerini almak istedim