Kızlar belki merak eden ve gidecek olan vardır diye postu acma ihtiyaci hissettim. Bugün Kartal Şehir Hastanesinde Perinatoloji bölümü Didar Hanıma detaylı ultrasona girdim. Çok memnun kaldım. Forumda bahsedildiği gibi baştan savma değildi. Total 45 dk sürdü. Bebeğim tüm incelemeleri ayrıntılarıyla yapıldı ve sorduğumda sakinlikle bilgisi verildi. Yapılan her ölçüm açıklandı. Gitmek isteyen rahatlıkla gidebilir 🥰🥰