Normal dogum herzaman daha iyidir benim 3cu gebeligim 2side normal oldu hic korkulcak biseyde degil sadece o an snra hersey bitiyo heleki kucagina verdikleri zaman unutuyosun herseyi ,3cu bebek te de allah nasip ederse normal olcak ayaktaydim cocuklarimda rahat bakabildim tabiki herkezde ayni olcak diye biseyde yok ama inan korkulcak bisey de degil rabbim saglik verdigi surece gucunu kuvvettide veriyo 🥰🌸