Naz90 Eveett Arkadaşlar biz 38+1 deyz Doğumum gününü beklerse bayrama denk gelıyor 15 hazirana ama doktorum Ayşe Erol bayramda izinli. Bugün ögrendim Bayramda Hayat Hastanesinde nöbetçi olan doktor Nazmiye Şentürk bilginize 🤗😊
pembepapatya Naz90 canim dr cati muaynesini nezamn yapti 31 haftalgm haftya kontrlum var ayse erola gidiyorm bende
pembepapatya Naz90 bide ben hic baska dr gtmedim hic siz gttniz mi . Doktrumdan memnunumda merak ettm karsilastrdnz mi siz 😁biraz garip bi soru oldu amaa🙄
Naz90 pembepapatya çatı muayenesi olmadım yapıcam da demiyor hıc bende ıstemıyorum zaten sanırım Doğum anında belli olacak
Naz90 pembepapatya evet bu benım 5 ci doktorum 😄 ben biraz fazla gezdim ama Ayşe Erol içlerinde en iyisi diyemicem son zamanlarım olduğu ıcın ve görümcem onda Doğum yaptığı için gittim artık degıstırmek istemedim 🤗
pembepapatya Naz90 Ay benimde gorumcem onda yapti bende o yuzden gttm tabi onun üçüncü gebeligi oldugundan ona yapmadi muayne.Sakin olmasi hosuma gidiyo doktorun ama bakalm dogumda nasil olucak😑ilk gebeligim benim sizinde ilk mi🙂
Naz90 pembepapatya evet canım benimde ilk gebeliğim o yüzden bşr türlü doktor beğenemedim ya 😄 hayırlısı olur ınsallah bakalım
Naz90 Filiz16 oohh ne güzel kendi doktorun nöbetçi 🤗 güzel seyler duyuyorum hakkında ama nasıl bır doktor normali destekliyor demi