Miray0 12+3 te detaylı ultrasona girdim. Prenses gibi gözüküyor dedi. Bir oğlum var. Çok sevindim kız deyince tabi. 16+2 de kendi doktoruma gittim normal ultrasonda baktı. Erkek dedi. Hala inanamıyorum. Değişebiliyor kendini şartlama ben öyle yaptım şuan 20. Haftayı bekliyorum değişirmi diye. Ama değişmez sanırım artık gördüm dedi çünkü.