Arkadaşlar iyi akşamlar 15+3 deyiz bel ağrısı sol bacağıma vuruyor yürümekte eğilip kalkmakta baya bi sıkıntı çekiyorum 🥺 Etrafımdakiler sen normal doğum yapamazsın sezaryan olursun şimdiden boyleysen diyorlar. Varmı böyle olup normal doğum yapanlar ya da doktoru önerenler 🥺