Seyma53 Hanımlar 36.haftamdayım karnımdaki çatlaklar okadar çok kaşınıyoki kırmızı çatlaklarım alerjik bir şekilde kabardı üstleri hep kabarmış şekilde çok kötü oldular ne kullanırsam bu kaşıntıyı önlerim yardım edin kızlar 🙁(
Nzlefe Seyma53 canım bunu doktoruna muhakkak söyle test yapıyorlar arkadaşımında senin haftalarda öyle olmuştu test yaptılar bebek kakasını yaptığında da çok kaşıntı yapabiliyormuş
AytlKandemir Seyma53 ben çatlak kremi kullandığımda kaşıntıda azalma oluyor ama çok yoğunsa kaşıntın doktoruna danış mutlaka
Seyma53 Nzlefe gerçekten mi ilk defa duyuyorum nasıl olabiliyomuş öyle bişey ya 🙁 Canım peki arkadaşın naptı sonra
Nzlefe Seyma53 Test yaptırdılar canım hemen birşey çıkmadı çok şükür ama doktoru kaşıntı çoğalırsa haber ver demiş gerçi her halukarda bebişi kaka yaparak geldi dünyaya benimde 27. Haftam aynı doktora gidiyoruz arkadaşım 1. Ay önce Doğum yaptığı için tecrübeleri ondan alıyorum 😊