123alpseda Yine fazlaymış suyum. Ama doktor hanım bir sıkıntıda görmedi. Yememe içmeme çok dikkat et, Düzenli yürüyüş yap dedi. 3 hafta sonra Bir daha gidicem bakalim. Hayirlisi, Rabbim bebislerimizi korusun .Ne gelirse ALLAH ’tan, Biz elimizden geleni yapiyoruz. Ona teslim olmaktan başka yapicak birşeyimiz yok zaten 🤗