Selvaa hissediyorum
Harika bir duyguymus gercekten
Bende panik atak var ben hamile kalınca bile korktum içimde bseyler gezse korkarm diordum.
Ama muhtesem bir duyguymuş 😊🦋
Birde su dogum korkumu yensem hersey güzel olacak
Tek sıkıntım asırı nefes darlıgı ve carpıntı yasıyorum 20 haftada böle ise ileride napıcam bilmiyorum 🦋🦋