Bir anda anlayamadığım şekilde sabah uyandım sanki doğum yapacağımı hissetmişim gibi ve kalkar kalkmaz suyum gelmeye başladı bu kadar erken olacağını düşünmemiştim ama nasip bu şekildeymiş kendimi sakinleştirerek heycan yapmamaya çalıştım okudugum hikayelere göre sancı gelecek nişan gelecek diye bekliyorum sonra birden kanamam oldu ben bunu nişan sanıyorum ama değilmiş sancıyı beklemek düşünmek yanlışmış duramadım gitsim hastaneye kanamam olduğu için hemen doktorumm geldi ilk muayenede hersey normaldi 2 gün bebeğime ciğer geliştirici iğne yapılacaktı ve sonra doğum gerçekleşicekti ama öyle olmadı 2 saat içinde kanamam arttı doktorum hemen alınması gerektiğini söylediği bebeğin çünki bebeğim eşinden ayrılmıştı ve yolculuk başlamıştı kendimden cok bebeğime bişey olmasın yaşasın diye sürekli onu düşündüm bu sırada ztn sezeryan başladı ne oldugunu anlamadım bile ameliyata girmemle bebeği almaları bir oldu 15 dk sürdü sonra bebeğimi yanıma getirdiler sesini duydum o ara çocuk doktorları geldi bebeği muayene edip yoğun bakıma aldılar bebeğimin ciğeri gelişmedğini ve solunum güçlüğü çektiği söylendi küveze alındı sonrası ztn ben bende değildim kendime gelmeyi bekledim narkozdan çıkmayı direk bebeğimin yanına gitdim onu öyle görmek benim için çok zordu anlatmam o ki ne sancıyı bekleyin nede başka şeyleri ve szim için rahat olan doğumu değil bebek için yoğun bakım ünitesi gelişmiş yerleri tercih edin…şükür 10 günlük zorlu sürecim bitdi kızımı bize bağışladı allahım herkeze kolay doğumlar nasip etsin inşallah…