Merhaba hanımlar..dogum yapali 1 ay oldu gogus uclarimda derin yaralar oluatu..ne denediysem.fayda etmedi..cildiyeye gittim hametan(gunde 4 kere), hamazinc(gunde 4 kerr) ve fucicort krem(günden1 kere) verdi kullanmam icin..
Ben hazinc ve hametani karistirup surdum gogus ucuma 2 gundur..simdingogus uclarim kızardi..Bu durum normal mi yoksa yan etkisi mi oldu acaba..
Yardimci olabilecek var mi? Ayrica şunu yap.derin yaran gecer diyebileceginiz bisi var mi?