Denim Selam her kese. Men 3 gün önce transfer oldum. Belirti yaşayan varmı ? Ve kaçinci gün başladı ? Hiç belirtisi olmayıbda hamile olan olubmu? Lütfen kimde olubsa yazsın ilk dafa oldu hiç bilmiyorum (((
mercimeginanne Denim bnm belirtim yoktu hatta ilaçları bırakmak için 8. gün kan verdim hamile degilim kesin dedim öyle öğrendim gebe oldugumu 😍
Zehraaa98 Denim belırtı aramak yanlış olur benım hıc olmadı doktorum olmayacagını soyledı 5.6. Haftalarda kusmalar bulantılar anca baslıyor ben hamıle oldugumu bıldıgım halde degılmiş gibiydim😃inşallah tutar senın de 9.günde ıdrarda cıkıyor
Zilan47 Denim cnm bende adet ayrı karı vardı 12 gün test verdim ve cıktı sondan sonra hafif hafif miyde bulantılarım başladı inşallah tutar cnm bol bol dua et rabbim isteyen herkese nasip etsin sanada bu duygu yaşatsın kuzum kucagına alırsın evladını 🤲😘
Denim Zehraaa98 Teşekkür ederim. Siz hangi test kulandiz? Erken gebelikmi normal kaset ve ya kalem tipli
Seymaa30 Denim ilk akşamda belim ağırdı hatta korkmuştum kötü bişey mi oldu diye sürekli dua etmeye başlamıştım sonra 2 gün arayla bel ağrım oldu hatta kan testini yaptırmaya gittiğim gün bel ağrım vardı ama Rabbime binlerce şükür tutunmuş
Arwen21 Denim benim de 5 gün emriyosu 9. gün kanda çıktı erken gebelik testinde de silik çizgi çıktı dayanamayıp erken yaptırdım 🙇♀️
elcindefne Denim belirti hissetmek için çok erken. Ben adet günüme yakın sanki adet olacakmış gibi hissetmiştim ve korkmuştum :) gönlün rahat olsun, şu an bir şey hissetmemen normal.
Denim elcindefne ben transferden sonra ara ara ateş basıyor kasik da ağrı olur batmalar oluyor ilaç in etkiside ola bilir