Mrb anneler qnne adayları 🥰 ikiz kizlarima hamileyim 24 haftalık olduk sali günü kontrolüm var 20.haftada gitmiştim en son. Ciğer geliştirici iğneyi kaçıncı haftada yapti doktorunuz. Erken doğum riskin var demisti en son. Sagliklari iyi gelişimleri falan ama erken doğacak gibiler dedi. Hayırlı zamanda saglikla gelsinler insallah. Aklima takıldı bugun. Sali günüde sorucam ama . Bide sürekli sırt ağrısı çekiyorum onlar cok hareket edince tansiyonum düşüyor sanirim. Ikiz gebelik cidden zor çatı kemiğim popom bile agriyo oturup tüm gün çalışmaktan 😇
o tüm gün oturup çalışmaktan.