Kızlar hepinize merhaba çok mutluyum çok karmakarışık duygular içerisindeyim bundan oncesine kadar 3 bebeğim düştü ve ben test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim lütfen benim için dua edermisiniz henüz kan vermedim pazartesi gidip vericem nasip olursa inşallah bu defa yavrum tutunur bana çok zor günler geçirdim dualarınizda bana da yer verirmisiniz rabbim hepimizin kucağını doldursun kimseye arattirmasin inşallah hakkıyla anne baba olmamızı nasip etsin uzun oldu hakkınızı helal edin ❤️