Ozged canım daha geçen hafta yaşadım yüksek ihtimal hala yaşıyorum ne yazıkki.. 18 haftanın içindeyiz geçen haftaki kontrolde doktorum şans eseri ultrasondan farketti kısalığı ve alttan bakmak istedi, alttan baktığında da 22.8 gibi bişey ölçtü aşşağı yukarı seninle aynı, progestan verdi fitil. zaman kaybetmeden perinatologa gidiyosun dedi arkadasının adresini verdi muhakkak buna gidiceksin diye epey iyiymiş diye. dikelim derse direk kabul ediyosun dedi. ertesi gün hemen randevu alıp gittik profosor perinatologa(sorunlu gebelik uzmanı) önce üstten sonra alttan muayene etti oda, 3 civarı ölçtüm ben asla korkucak bişey yok dinlenmeye ozen goster cok hareket etme progestanı kullan erken gebelik riski 10 hamilenin 10unda da var ama ben sende öyle bi durum olucağını zannetmiyorum da normal görünüyo dedi. 1 hafta olucak işte progestanı düzenli alıyorum geceleri yatarken, araştırmamaya okumamaya calısıyorum zamana bıraktım 12sinde muayenem tekrar. yatak istirahati de yapamıyorum eskisi gibi aşırı aktif değilim ama ev işi yemek vs eşim zaten elimi sürdürtmüyo sağolsun oyle seylere ama yatmıyorum da sürekli dediğiö gibi. Sen de çok düşünmemeye calış ve en yakın zamanda bi perinatologa görün en ayrıntılı en güzel gören onlar, dikelim derse diktir ben diktiricektim. 1.5 altını dikmeye gerek duymuyorum ben dedi benimki, yüksek ihtimal hepsi öyledir, git bi gönlün rahatlasın ama. Allah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin melekelerimizi inşallah 🙏🏻💛