Hudeyce Boş gebelik dedi doktor ama kesem 9 haftalık olmuş cumartesi kürtaj olacaktım bugün birden ağrım oldu ve wc ye girdim kanama oldu birden içimden parça düştü ağrım çok bu durumu yaşayan var mı cumartesi doktorumu beklesemmi hastaneye gitsem mi başka?
Aynurr16 Hudeyce tabikide hastaneye git cevap beklemeden içinde parça kalmış olabilir kanaman durmayabilir allah korusun
Trabzon6161 Hudeyce hemen git canim benim aynı Şeyleri yaşadım gençsin düşer kendiliğinden dedi doktor öylede oldu cok kanamam vardi hemen doktora gitmiştim ama acildeki doktor kese kalmamış rahim boş dedi istersen kürtaj yapalım parca vardır dedi die oldum
Hudeyce Aynurr16 Sedaerhan Minigimyolda Son_17gun Trabzon6161 Suzey Allahım her birinizden razı olsun çok teşekkür ederim o an bunları yazmış olmasaniz gidemezdim heralde yönlendirme oldu bana, yoksa agriya dayanabilirsem cumatesi bekleyeyim diyordum.. kürtaj oldum Elhamdülillah iyim şimdi Rabbim kimseye sizlere de yaşatmasın bu durumu Herkese Sağlıklı evlat Nasib etsin.. Aminn 💐💐💐💐
Minigimyolda Hudeyce hastane önerisi beklemeyin bnce hemen acile başvurun Allah korusun size zarar gelmesin
Suzey Hudeyce düşük yapmışsın gecmiş olsun bende aynı durumu yaşadım hastaneye git bence rahminde parça kalmış olabilir bu senin açından iyi olmayabilir rahmi çürütür duygusal olarak yıpratıcı bi süreç Allah yardımcın olsn🤲🏻