annevehamile11 Merhaba arkadaşlar 35+4 olduk şuan da. Haftaya salı kontrolüm var. Benimle aynı haftada olanlar doğum tarihi aldınız mı sezaryen için? Çocuklarımın arası az olduğu için sezaryen olacağım.