Tugba__- canım bende de önceden vardı. Hamilelikte azaldı biraz ama yinede ataklar oluyor . Atak oldugunda bakıyorum uyuyunca ya da duş alıp alerjeni yok edince geçmiyor. İlk 3 aydan sonra atak donemlerinde 1 tane antisemik hap alıyorum. Çünkü doktorum vücuda oksijen gitmesinin ilaç kullanmaktan daha kotu oldugunu söyledi. Bu arada benim kullandığım ilaç b sınıfı diye geçiyor ve kbbdoktoru çok zorda kalırsan kullanabilirsin dedi. Yani doktora sordum öncesinde ancak kortizon içeren burun spreyi mi misal kullanmıyorum . O yasak çünkü
Şimdiden bu dertten mustarip olanlara geçmiş olsun
Umarım en kısa sürede rahatlamanın yolunu bulursunuz😘