mugecelikkol resmen midem kaynıyor boğazım yanıyor gaviskon hiç bir işe yaramadı ne yapabilirim 11 haftalık hamileyimm
Btky mugecelikkol Burda bi çok kişi ayva ve tahinin iyi geldiğini söylemişti deneyebilirsiniz isterseniz.. Geçmiş olsun..
Mucizem- mugecelikkol hic bise fayda etmiyo malesef 24haftadayim bebişin kafası göbek degilimin üstüne çıkmış ölüyorum mide yanmasindan alev alev resmen
minikbaby06 mugecelikkol laktozsuz süt iyi geliyor şişirmiyor da 3 yudum için geçmezse biraz daha için geçmiş olsun
Oglm_0212 mugecelikkol aaa çok erken başlamış benim 30. Haftadan sonra başladı şuan 39 olduk kanala girince dogum pozisyonu alınca biraz daha rahatladım ben soda içiyorum sade günde 2 tane en fazla geceleri çayy bardagu ile soguk süt ve akşam 9 dan sonra birşey yemiyorum tabi bazen fayda etmiyor gece boyu oturuyorum bol soguk su içiyorum yandıkça
Birmelekannesi27 mugecelikkol canim doktoruna sor istersen ama gaviscon ise yariyor Ben yurtdisindayim doktorum hem gaviscon önermisti Hemde riopan diye bir Ilac önerdi ben kullandim baya rahatlatiyor insani
Sky2606 Ben de aynı durumdayim, ikizlerimin biri mideme baskı yapıyor. Sadece Gaviscon işe yarıyor bende, Gaviscon Double action pembe şişe olanı.
mugecelikkol Sky2606 bende ondan kullanıyorum işe yaramıyorum nasıl içiyosun kaç ölçek kaç kere günde ??
mugecelikkol söylediklerinizin hepsini denedim birtek tahini denemedim onuda bugün denicem inşallah işe yarar 🙏🏻
Sky2606 mugecelikkol Benim özellikle geceleri daha kötü oluyo midem o yüzden yatmadan önce bir kaşık içiyorum en azından biraz daha rahat uyuyorum, icmezsem asla uyuyamıyorum 😔
Kahramankentli Sabahları aç karnına 1 tane çiğ nohut yutuyorum iyi geliyor onun harici soğuk süt ve sakız da iyi geliyor
Oykuaygun mugecelikkol benim de öyle geceleri oluyor genelde boğazımda sanki alev çıkıyor midem ağzıma geliyor resmen. Salatalık yiyorum, danone yiyorum öylelikle hafifliyor
Evnfrt-21 Ben de şurup içemezdim . Size tavsiyem ara ara birkaç yudum süt içiniz bir de badem tüketiniz badem mideye çok iyi geliyor, kavrulmamış sade badem