Arkadaslar merhaba 35 haftalığız bana şeker yüklemesi yapılması kan degerlerıne falsn bakıldı bı sorun yoktu bugun bakıldı gestasyonel diyabet oldugu cıktı diyet ve ınsılun kullanımı çok üzüldüm basına gelen varmı nasıl atlattınız öneriniz varmı acaba