Hmsanne1 Kızzzzzzlarrrrr Şafak kaç ? bebişlerin cinsiyetleri ne ? kaçıncı haftada hissettiniz 😍bizde Şafak 134 erkek bebiş bekliyoruz 18 haftada hissettim 💙🎈
Elifyali Hmsanne1 son 35 🙏liya’mi kizimi bekliyorum…. 18 hafta hissettim…. Rabbim. Saglikla kucagimiza almayi nasip etsin
44_58_44 Hmsanne1 şafak 20 gelmeye pek niyeti yok gibi 🥰🥰🤭 ilk gebeliğim altı aylık ölümle sonuçlandı bunu 16. Haftada hissettim çok şükür 🥰🥰🤲🤲🧚♀️ Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin