Yasar33 Kızlar ya klitoriste şişlik oluştu benim her doktor farklı bişi diyor ne olduğunu anlamadım bugün gittiğim doktorda ödem oluşmuş dedi aramızda duyan bilen var mı?
sukran97 Yasar33 hamile misiniz benim de var 3 gündür falan şişlik acı da veriyo neden oluyormuş ki acaba
Yasar33 sukran97 evet hamileyim bende bilmiyorum kaç tane doktora gittim hepsi farklı bişiler diyor kafam karıştı 🥺