Hndakgn Hanımlar 26 haftalık hamileyim ve çarpıntım hergün oluyor bu normal bi olay mı doğal bir çözümü varmı ne yapmalıyım.
Mommmyyy Hndakgn benim de öyleydi hala oluyor ara ara ekg çektirdi dr bir şey yok dedi ama ben de zaten ritim bozukluğu var bebişim aşağı indi bayağı o zamandan beri çok sık olmuyor bebek baskı yapmayınca yukarı
Busra3509 Hndakgn bayılmak üzereyim suanda bile carpıntım yuzunden 20 haftalgm 2 aydır gecmeyen carpıntım vae nabzım sürekli 130.140 en düsük Nefes alamamakdan kafayı yicem tıkandım iyiceeee boguldum Kalbim agzımda atıyor
Busra3509 Hndakgn nefes nefese yim koşmuuş gibi. Duramıyorum yerimde nefesim kesiliyor. Sizinde öylemi
momy_95 Ben de var canım 22 . Haftamdayım son. 2 haftadır özellikle yemeklerden sonra çarpıntı oluyor ne yapacam bilmiyorum sağlık ocağındaki hemşire baskıdan kaynaklı dedi
Hndakgn Mommmyyy bende de ritim sıkıntısı var herşey normaldi çarpıntı yoktu ama yine başladı sizin kaç haftada başladı dr ne dedi size benim kontrolüm haftaya o zamana kadar bekleyecem
-ilknur87- Busra3509 canım panikleme, soğuk su iyi gelir boyun, kol, ayaklar vs uzan ve dinlen temiz hava almaya çalış gebelikte normal diyorlar allah yardımcın olsun
Busra3509 Son_17gun doktora danıstım bu durumu normal diyor ama kardiyoloji ye cikaym bari diyorum. 😟
Busra34ybg Hndakgn bende 100 den aşağı inmiyor kalbime baktırdım bi sıkıntı yok kan tahlillerim çok normal çıktı bebekle ilgili büyük ihtimalle nefes darlığı ve çarpıntı acayip yoruyor beni
Haticetuncayyazici Hndakgn kansızlık veya tiroitlerin hızlı çalışmasından da olabilir. Değerlerinizi bir ölçturun dedim. Aynı sorunu bende yaşıyorum çünkü gebeliğimin basından beri
Mommmyyy Hndakgn dr kardiyolojiye de gitsen ik verse kullanamazsın dedi EKG de bir şey yok dedi hiç bir şey yapmadı canım
Hndakgn Mirayse1 yok kanım 13 gayet iyi haftaya kontrolüm var dr söyleyecem yanlız herkes bana magnezyum başla diyor