37+haflığım ve bugün çok deyişik ağrılar oluyor normalde olmazdı 2 gündür ihtiyaçlar yüzünden baya Bi yürüdüm çarşıda ama bugün çıkmadan öyleydim ve bacaklarım çok kötü ağrıyordu. birde karnım adet olucakmış gibi oluyır arada birde vajinamda ağrı var çok sizce doğum belirtisimi yardımcı olun?