Bende ilk gebeliğimde kürtaj oldum.Kürtaj esnasında rahmi iyice temizledikleri için rahmimiz boşalıyor,yani temilendiği için geç adet olmamız bormal, bende 36. Gün adet gördüm. Kürtajdan sonraki 6. Ayda hamile kaldım , o kürtaja gerek kalmadan kendiliğinden düştü. Cvd paneli testi yani pıhtılaşma testi yaptırdım pozitif çıktı, yani pıhtı problemim var. Aslında 3. Düşükten sonra yapıyolarmış o testi , kadın doğum ve hematoloji bölümünde yaptırabiliyosun . Gittiğin doktora 3. Düşüğüm dersin yaparlar. Üniversite hastanelerinde ücretsiz yapıyorlar. Şimdi 2. Düşükten sonraki 7.ayda hamileliğimi öğrendim. Allah senin işini daha rast getirsin, benimki gibi meşakkatli olmadan kolayca bebeğini kucağına alırsın inşallah