mrhbslm 24. Haftada demişti bana erken gebelik riski var tehlikeli diye , benim bebeğim çok aşağıdaydı kafası rahim duvarındaydı ama sancım yoktu öyle , biz haftalık proluton iğne yaptırıyoruz 31. Haftadayız hamd olsun sol tarafa yatıyorum ayak altına yastık alarak , sırt üstü sakın yatma bel kemiğin Rahime baskı yapmasın dedi . Bacağım sürekli sola yatmaktan ağrıyor , kramp gibi de oluyor ağlatacak derecede de. Doğuma kadar zorunlu olmadıkça yatacağız sürekli