Muhsine isteyen Sezaryen yapabilir elbette ama sana şöyle özet geçeyim. Ben 9 ay normal doğum için elimden geleni yaptım pilates kursuna gittim hurma yedim ahududu yaprağı çayı hurma aklına ne gelirse ama bebeğim asla doğum kanalına girmedi. 39+5 de suyum geldi kese yırtılmış ve bebek hala çok yukardaydi ve hiç açıklık yoktu Sezaryen oldum. Ben yaptığım spordan genetik mirasımdan kilomdan kaynaklı olarak çabuk atlattim 10 günde toparladım. Ama burada çok çok daha ağır atlatan anneler var. Normal doğum yapıp bebeği kucağında odaya yürüyerek giden anneler de var. Alttan atılan dikişleri ödem yapıp 40 gün doğru dürüst oturamayan ve tuvalete gitmekte zorlanan anneler var. Şimdi burada biri çıkar sana mutlaka sezeryan doğur çok rahat şudur budur der. Sen bı doğum yaparsın spinal iğne yerim çok ağrıdı ya da karnım çok ağrıyor dersin. Başka bir anne sana mutlaka normal doğur der makata kadar yırtığın olur. Bence eğer vaktin varsa doğum hikayelerini oku sporunu yap sağlıklı beslen doktorunla görüş. Ama burda son sözü her zaman bebek söylüyor gerek kilosu gerek pozisyonu gerek kalp.atisi her şey onun iyiliği için. Ben herkesin doğum tercihine saygı duyuyorum. Şimdi ikinci doğumum olacak niyetim isteğim Sezaryen sonrası vajinal doğum yapmak ama olmayacak gibi olursa da planlı sezaryen istemiyorum bebeğim kendisi ben hazırım desin sütüm gelsin öyle Sezaryen olayım istiyorum. Sana da şimdiden hayırlı sağlıklı doğumlar diliyorum 😌