Happylif3 Ugurlumm Özel sektör hak falan tanımıyo canım. Ben stilist olarak çalışıyordum. İşten doğuma gittim. Sezeryandan 1 hafta sonrada iş başı yaptım. Haklarını alayım derken işinden oluyorsun.