Hilalsny Kizlar isimli hastane cikisi yaptirmak istiyorum baskida olabilir nakista nereden yaptirdiniz memnun musunuz ? Ve fiyati ne kadar ?
NefesDeniz Hilalsny Serminin_nakisdunyasii çok güzel modeller var bakmanızı tavsiye ederim fiyatlarıda uygun💐
Buseyvz Hilalsny ben de instagramdan Madre bebek sayfasına yaptırdım canım nakışlı 10 lu set ve yastık 225e yaptırmıştım ama bir kaç ay oldu zam gelmiş 😊
busra-_-01 reyhan0508 canım fiyatını da söyler misin baktım şimdi güzeller gerçekten 10 parça olandan yaptırmak istiyorum
reyhan0508 busra-_-01 200 civariydı ama ben oldu bay yaptıralı sen tekrardan kaçır istersen değişmiş olabilir
iremmm-96 busra-_-01 bende uniqon dye Bi sayfa dan yaptırdım hem instagram hesapları hem Web adresleri var eşime geldi bayıldım baskılı set aldık btane d e hedye baskılı yastık gönderdiler takı yastığı olarak kullanıcam 200 TL tavsiye ederim parayı güzel hakrdyorlar
NefesDeniz Hilalsny Ben 10lu yaptırmak istemediğim için onun fiyatını sormadım canım ama 3lü ser sordum 85 tl fiyatı ama çok güzel yaptıkları ve baskı değil nakış..dm den yaz hemen dönüyorlar.
Ceyceyc Buseyvz bende oraya yaptırmayı düsünüyorum daha vermedim siparis. Ürün nasıl güzelmi sayfada görüdugü gibi iyimi acaba:)
Merveku reyhan0508 Hilalsny ben çiçek sepetinden aldım. Gönderen Nevanın sepeti. 10 lu takım pamuklu memnun kaldım. 150 tl.
bernabaskaci Hilalsny Instagramda derinorganizasyon diye bir sayfadan yaptırdım cok memnunum. Kumaşı güzel ve fiyatı da uygun.